lördag 3 december 2011

Piprök, Country, tårar och längtan...

Fy fan va värdelöst det är att vänta på grejer!
Förmodligen är det inbillning, men jag har aldrig så mycket tid att pyssla med mina proj. som när jag inte kan göra nåt pga att jag väntar på prylar som jag behöver.
Så fort grejerna dyker upp så har jag såklart inte nån tid alls att förfoga över.
JÄVLA SKIT!
Varför tillhör man inte den skara människor som njuter i fulla drag av att sitta apatiska framför dumburken och frottera sig i livsviktig sport? Eller dom som kan vara tillfreds med sig själva eftersom dom minsann har varit inne på nån elektronikkedja och tjackat upp sig på nån helt meningslös pryl som dom redan hade, men var tvungna att byta eftersom det har kommit ut en ny modell?
Undrar om Hank Williams eller The Louvin brothers hade problem av den här kalibern? Isåfall förstår jag att det låg nära till hands att dom kanske tog sig ett par järn. - Även om det råkade vara en Tisdagkväll...

2 kommentarer:

  1. Detta är visst inte rätt forum om man vill vältra sig i självömkan märker jag...
    Skulle ha ringt jourhavande präst isället.

    SvaraRadera