lördag 3 december 2011

Känner ni den här snubben?

9 kommentarer:

  1. Jag kännde en kille som såg ut så där. Vet inte vad han gör numera. Är det bara jag som saknar honom?

    SvaraRadera
  2. Det är djävulskt likt en av mina bästa polare! - Han är iofs inte riktigt så där exhibitionistisk, men nästan...
    Jag har inte sett honom på länge, men hoppas att han mår bra och har hälsan. - Om det inte skulle vara så, så finns det åtminstonde 200:- att hämta till dödsboet, hemma hos mig. Visserligen kommer testamentesexekutorn få spendera en stund i oktagonen tillsammans med mig för att ha en chans att kvittera ut stålarna, men det kan det kanske vara värt...?
    Ja jävlar...
    Jag minns det som om det skulle ha varit igår. Inga bekymmer, alldeles för mycket alkohol, alldeles för bra musik, alldeles för stora visioner och en hel del mkt sjuka upptåg.

    I miss u bravva! - Paw rickt!

    SvaraRadera
  3. Den där snubben känner jag också igen. Flängde runt i byn på en gammal Trajja, iklädd den masken när jag såg han. Ja , undrar va det blev av honom. Var nån som sa att han blivit bilförsäljare, men det undrar jag...

    SvaraRadera
  4. Fan, undrar om det inte är hans Trajja här bredvid, den blå, hm...

    SvaraRadera
  5. Lugn nu "man-boys".. Stod så sent som idag och försökte sparka liv i en gammal trajja, det gick ju sådär.. Killen som var spekulant visade sig senare enbart vara interesserad av ramen så det gjorde ju iofs. inget. Jag prutade åt honom men det var svalt ändå. Nu på torsdag lämnar pickisen mig och plyman är övertagen av faderskapet (som vanligt). Annars så skruvas det mest nazi-möbler, målas och så försöker man vara pojkvän och nån form av farsa till div. ungar mitt i allt. En vacker dag kanske jag hinner hälsa på er alla, men sålänge mina herrar: Klagt Nicht, Kämpft!

    SvaraRadera
  6. Jag är inte fyllda 30 ännu, därav pojkvän. Partner är väl den term ni gossar kan relatera till och det är i stort sett samma men mindre fokus på fulhålet.

    SvaraRadera
  7. Ååh, du din gamla klykfuktare!
    Antar att avgångarna till Krylbo står som spön i backen hemma hos dig?
    Det där med partner som du nämner, är nåt som jag förknippar med regnbågsfolket.

    SvaraRadera