torsdag 29 december 2011

From the golden age..

Va fan är det frågan om? Det här kuvertet låg i lådan och innehöll en bränd skiva med "dom gamla härliga oldieslåtarna" samt en uppmaning att gå med i ACCS och få 10% på sin första Texasburgare.. Allt verkar ju finemang men hur fan hittade brevet hem till mig?! "Med vänliga hälsningar Kjäll P Åver.
Ps. Givetvis är hela vänskapskretsen välkommen in i våran gemenskap av härliga bilar och usa livsstil!" (Trodde det var presidenten som var tjenis med P Åver..)

6 kommentarer:

  1. Hahaha!!! Swinkul!
    Vem som en har skickat det(Jag själv utgår ju ifrån att Kjell skickat det och naturligtvis har han skickat det till rätt person.)så är det ett mycket uppskattat tilltag, iaf i Enberga!
    Jag antar att skivan är bra eftersom Kjell borde veta vad "Daddy like´s"?
    ACCS passar väl Johan och själv tycker jag att Texasburgare låter spännande.
    Men Kjell måste ha glömt att hans hovfotograf ju har haft en romans med "The Rat Fink reunion champ"...? Eller nämde han nåt om s.k. outlaw bikeriding i brevet?

    SvaraRadera
  2. Det ÄR Kjelle som skickat, skivan skarvade jag vidare till farsan olyssnad. Och i brevet står även att man kan pröva äkta "amerikans läsk" (det var inte jag som glömde ett k)vid nåt power evenemang. I brevet står ingenting om hojar men jag tror att texten: How cool can it get, fanns i tankarna i skrivande stund hos Kjell. Här följer rubrik och första meningen i brevet:

    Bäste raggare!

    Då vi har noterat att du kör omkring i så kallade raggarbilar och gillar den amerikanska kulturen med allt vad det innebär så skulle det vara väldigt trevligt att få ha just dig som medlem i våran raggarklubb ACCS.

    Vafan, jag har aldrig utgett mig för att vara raggare och jag gillar inte alls allt vad den amerikanska kulturen innebär då jag har extremt svårt för HIPHOP och cad-fräst aluminium och hojbyggen med brandbilsteman osv. Jag kan bara dra slutsatsen att jag blivit förväxlad med den förut så anonyme Blomman som numera frekvent figurerar i media eller den småländske illbattingen som tidigare setts med ACCS tygmärket på jeansjackan och är en av två med samma namn som varit/är raggare till benet. Texasburgare är nog bara en burgare man väntat förlänge på i en kö som ringlar sig genom en line-up på strippen där barn blir påkörda som förmodligen kom dit i en caprice hgw som parkerat mitt bland dom enda bilarna man kom för att se.. Nej raggare is a bunch of motherfuckers och ska vägras benzin.

    SvaraRadera
  3. Det här blir ju bara bättre!
    Vem som är Pres är numer inget vi behöver älta eftersom det är uppenbart :)
    Brevet skickade han väl till samma adress som han brukar skicka tidningen till? Inget konstigt med det.

    SvaraRadera
  4. kjälle påwer ä en skräpmänniska..å det står jag för............s

    SvaraRadera