lördag 17 december 2011

Du är vad du äter.




Det blev ju en skaplig baluns i samband med gårdagens diskobesök. - Iaf för mig, det undgick säkert inte någon av dom inblandade att undertecknad fick en akutkörning med Gustavsbergsbussen... För att slippa eventuella frågor ang. hur och varför det blev som det blev så kommer förklaringen här.

Drycken ni ser på bilden är förklaringen till alltihop, och så att säga, roten till det onda. Att jag sedan gjorde den mycket mogna bedömningen att både jag och Arnold, vid fyrarycket på morgonen, naturligtvis behövde ha ytterligare en dos av den gyllene drycken blandat med lite Amerikansk magmedicin, att skölja ner Roky Erickson´s senaste platta med, var kanske nådastöten...?

Men, men, ytterligare en dag har slösats bort i bakfyllans namn, det är definitivt inte bra men det är dåligt, och det är alltid nåt!


Slutligen vill jag be om ursäkt om jag verkade lite märkvärdig, men jag såg ingenting och hade respiratoriska problem.

6 kommentarer:

  1. Rom, kärlekens dryck?
    Eller var det fyllans och ångestens?
    Jag vet inte, jag brukar inte inmundiga nämnda spirituosa kl 4 på morgonen.
    Men du fick ju skjuts iaf, det var tur så slapp du gå.

    SvaraRadera
  2. Mount "GAY " Rom ??? jaja förstår om det smakar skit !!!! hahaha... Kul att se er ute och inte bara tajja med nått polerbart!!

    SvaraRadera
  3. Peter.
    Åkte med en Irakisk Kurd i en Opel som avgav en djävulsk oljedoft (men den skulle tydligen lukta så?), dessutom körde han alldeles för fort för att han skulle kunna ha nån koll överhuvudtaget. Men iofs, bättre än att gå.

    Omar the snake.
    Nä, du får sluta tajja och gå ut ibland, så att du träffar lite folk...
    Om vi sågs så hoppas jag att jag var representabel iaf.

    SvaraRadera
  4. Omar the snake... fan va juste namn!
    Jag tänker mig en kobra med fez på en flygande matta. Bränns det?

    SvaraRadera
  5. FAN!!!!!!

    Skulle ha skitit i allt vad ungar och familj anbelangar och stannat på denna "livsupplevelse" som det verkar ha blitt....
    Majklo...... Sa ju för fan att det va samma skit som du köpte i grodätarnas land för 10 år sen.. Tror nog allt att minnet börjar svackla på farbror...

    SvaraRadera
  6. holmen.
    Det var inte så exclusift som man kan tro när man läser inlägget...
    Berusningsgraden nådde oanade höjder, men om det är bra eller dåligt kan jag inte uttala mig om.
    Mount Gay´n smakade finfint! Inte alls samma skit som vi köpte när vi var ute på kontinenten och sprätte.

    SvaraRadera