torsdag 22 december 2011

Hjulrusch.


Idag lämnade jag in nav och fälgbanor för hjulbyggnation hos den eminente Wheeler Dealer.
Det är väldigt trevligt att lämna sina prylar till en herre som honom, han känns som den mest kompetente däck o fälgman man kan uppbringa. Tänk om alla som bedrev commerce var som han... Fan va kul det skulle vara att spendera pengar då!
För att illustrera mitt inlägg har jag valt att lägga upp en bild på ett framhjul som är nästan lika läckert som mitt kommer att bli. Den uppmärksamme läsaren noterar att hjulet på bilden har ett Kinadäck på, det är inte aktuellt i mitt fall.

3 kommentarer:

  1. Ja, Kjelle är en skön prick.
    Sålde massor av balla klistermärken förr i tiden. När jag var tretton och rejsade gokart, tjackade jag ett med en stjärt som det hängde ut nåt som liknade en druvklase ur, med texten: Mina hemorojder skyddar mig från Aids.

    Senare köpte jag en skatteuggla till min hotrod med en nolla som siffra och texten: Generell dispens. Dom var bra för oss som inte besiktade, såg äkta ut på håll. Dessvärre ledde dom till att stackars Kjell fick snutrazzia, misstänkt för urkundsförfalskning eller nåt.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, Ja han verkar vara lite av en spjuver.
    Trevlig o hjälpsam som få iaf.

    Varför finns inte såna klibbor nu för tiden?
    Förresten! - "bra för oss som inte besiktade" - En äkta outlaw från Skogås called Horse!

    SvaraRadera
  3. Det bästa är citat: jag säljer inte däck...folk köper däck av mig !

    SvaraRadera