tisdag 4 januari 2011

Lite FE







4 kommentarer:

  1. Jag som trodde att du skulle visa upp lite godbitar...
    Bild 1. - Nån slags Nazisymbol.
    Bild 2. - Två säckar med mjöl eller nåt.
    Bild 3. - Ett jättekonstigt spritkök.

    SvaraRadera
  2. HAHA! Jag satt precis och slökollade på TV och fick se EXAKT dom där grejerna på en plansch utanför en husvagn på Böda, bredvid ett par "Foppatofflor" och en gammal Harry Boy... Snacka om att världen e liten!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar ju det ljudet 352:an bjuder på så det ska bli spännande att höra Johans lite mer justerade och grövre knota till vårn'. Mickes sidsexa har jag lyckats fantisera mig till..
    Före trim: flaff flaff flaff, Efter trim: FLAFF FLAFF FLAFF.. ;)

    SvaraRadera
  4. Sidsexan kan bli svår att höra om den är igång. Den har också låg effekt så det kan vara svårt att veta om han har släppt upp kopplingen eller ej. Den låter mer ZZZzzzZZZzzz..

    SvaraRadera