söndag 13 november 2011

Vilken gubbe har inrett din verkstad? Del II













Jag tänkte på Lille Johns inlägg ang inredning av verkstad när jag satt och fifflade i min egen verkstad ikväll, och blev full i skratt över min egen oförmåga att dels "hålla mig till ämnet" och dels inte kunna göra mig av med grejer.

Jag tog ett par bilder - BARA av den anledningen att jag känner mig frikostig, och unnar eventuella läsare att spekulera fritt i en ev. diagnos.

De återkommande frågorna till mig själv var, Varför gör du inte en sak i taget? Varför kan du inte hålla ordning? Vad ska du ha alla grejer till?

Jag vet att det är flera av bloggägarna som sannolikt har en likfylld garderob, så blotta er! - Jag lovar att det kommer att kännas bättre efteråt.

3 kommentarer:

  1. har redan blottat mig...i power dec 2010..utan min vetskap publicerades bilder (jättesvordom)
    han i holkaryd..........

    SvaraRadera
  2. pontiacfarmer.
    Publicerad i Power! Det var banne mig inte dåligt...

    SvaraRadera
  3. jag råkar veta att det är jompas våta dröm att bliva publicerad i ovanstående fiktiva blaska av porrnovellstyp......

    SvaraRadera