fredag 11 november 2011

Florida 2


















Här är diverse bilder.

1:Man fick stora nävar i USA,eller....

2:Fränt ställe utmed vägen till Key West.

3:Fordon framfört av en sk "Neger".

4:Tom Kaptenen va större i USA,lycka!

5:I Orlando va vi på en del parker,jag är extremt höjdrädd men tog mig i kragen och åkte massa bergådalbanor som jag inte har vågat innan,tog hårt på den gamla kroppen.

6:Vi va ute en kort sväng i Everglades,skön gubbe som styrde båten som givetvis hade dubbla Cheva BB som drev propellrarna.

7:Syns inte på bilden men KUKEN STÅÅRRRRRR!!!!

8:När linda låg på stranden och blev vacker så åkte jag på ett militärmuseum,va rätt fränt.

9:Helt sjukt,blev nästan för mycket för en liten raggare från Vaggeryd.Hoppas att alla med interesse får uppleva detta ställe innan dom dör,va extremt fränt!

10:Va en lokal bilträff utanför etthamburgarhak en fredag,vi åkte dit utan förväntningar.Va rätt mycket bilar och många roddar som nästan alla hade kompressor.Gubbarna gillar att gasa.

11:Fotomodell vid havet i Key West.

12:Hyrbilen,ja Johan en FORD!!!!

13:Två träskallar hö hö... Vi åkte förbi ett ställe utmed vägen där dom snidade till massa Tiki gubbar.

14:Utanför Mels DriveIn på Universal.

15:En mongoliserad ensam asiat ville bestämt va med på bild..

16:Madeira Beach.

Kanske lägger in en hög med bilder från Don Garlits museet senare.

17 kommentarer:

  1. Såg nu att fotona kom i omvänd ordning,typiskt..

    SvaraRadera
  2. Jag är mkt nöjd med din insats iaf. ;)
    Bilderna från Don Garlits museet kan du nog skita i - Tror inte att någon av bloggläsarna är intresserad av sån löja!

    SvaraRadera
  3. Är det sant att dom har kukar stora som totempålar over there?

    SvaraRadera
  4. När jag var där såg man ju en o annan hingstväxt jävel! - Tragiskt det där...
    Men nuförtiden åker väl Läkare utan gränser dit och opererar bort överflödig vävnad, som dom sen tar med till Utvecklingsländerna och opererar "tillbaks"?
    Jänkarna älskar ju välgörenhet!

    SvaraRadera
  5. Har du också vart i amerikat? fy satan så beresta kamrater man har. hade jag vetat det hade jag skickat med en beställning på en låda med salubrin och en bowie kniv.

    SvaraRadera
  6. Jaja, det var ju längesen jag var där... Jag åkte båt över minns jag, försörjde mig sen genom att shanghaia Kineser åt järnvägen och fällfånga tvättbjörn.
    Det blev en kort vistelse eftersom jag blev dömd för dubbelt hor, och tvingades fly tillbaka till Sverige om livet var mig kärt.
    Numer sover jag mest...

    SvaraRadera
  7. dubbelt hor? hmmm... mina fantasier skenar iväg med mig. jag ser en seamesisk tvilling som pluggar dig i brummen? är det någonstans nära sanningen?

    SvaraRadera
  8. Föresten var du i vegas? och om du var, gifte ni er?

    SvaraRadera
  9. Jag var aldrig i Vegas men siamesen och jag gifte oss på båten hem... Giftermålet ogiltigförklarades dock, eftersom jag inte hade alla hästar hemma.

    SvaraRadera
  10. Hahaha - Såg just att undertecknad faktiskt har varit där bild nummer 2 är tagen, tog starkt...

    SvaraRadera
  11. vegas frågan var ställd till eleganten ifrån vidderna ( storklonen min john)

    SvaraRadera
  12. tror inte elegantens gps var inställd på att hitta till vegas denna gång..tror förvisso att han/dom/paret x åker över flera gånger..jag skulle "bara" åka dit en gång..har blivit 12 ggr sen 2001 för närvarande.....mvh bonntölpen

    SvaraRadera
  13. Lyxigt värre, köpte du nåt kul?

    SvaraRadera
  14. Shoppade ganska lite faktiskt,va på Ron Jon å köpte nån tröja å lite billiga Dickies på Walmart,kosta typ 150kr styck där.
    Enda bilrelaterade va väl nån t-shirt/klistermärke på Don Garlits.
    Man får bara ha 23kg i väskan och bare en väska i economyclass så man kan inte ta hem en stötfångare direkt ;)
    Fast det va ju egentligen ingen bilresa utan bara en skön semester utan direkta planer.
    Det enda som va bestämt va Don Garlits och Universal sen gjorde vi lite vad vi kände för, dag för dag.

    SvaraRadera
  15. Å nä Mini Me,jag har inte gift mig fast Linda frågar typ varje dag.
    Vi lever i synd.

    SvaraRadera
  16. Jompa.
    Hoppsan!!!
    Jag antar att du/ni vet att Djävulen tar folk som lever i synd?

    SvaraRadera