lördag 5 november 2011

vilken gubbe har inrett din verkstad?







7 kommentarer:

  1. WTF? Är det min gamla ringvals? Har den ett sunkigt urslipar spår för 42 rör?

    SvaraRadera
  2. Hehe, nej tvivlar på de, kommer från en gammal smedja i morkarla skogen, men nu till den stora frågan, varför gjorde du dig av med den? Man är ju inte komplett utan en sån. Du måste gå runt med ett hål inombords nu va? ;)

    SvaraRadera
  3. Föreesten ser att du har hakat på trenden med hippa internet förkortningar =)

    SvaraRadera
  4. John.
    Min verkstad har Simon & Tomas inrett, men man ser ju direkt att B.A Hjort och J.P Johansson har inret din.. HAHAHA!!! ;)
    Fan va ballt! - Jag kan tänka mig att du har suttit med en rykande snugga och njutit därinne ett antal ggr!?
    Bygg nåt nu, förutsättningarna/verkstadsmiljön är ju optimal!

    Stellan.
    Det måste vara tungjobbat när man har ett hål inombords? Jag antar att du sålde ringvalsen för att kunna köpa ett nytt/modernt/dyrt verktyg, helt utan vare sig patina eller ett beundransvärt förflutet, av Josh Macahan?

    SvaraRadera
  5. Skit i att göra nåt John. Melodin är att sitta i mysbrallor och fika i garaget. Eller ta en öl om man har det så bra som du och Deek Peasley i Enberga med garage hemma på tomten.
    Hahaha Josh Macahan, veckans bästa!!!

    SvaraRadera
  6. Snugga, tempelsmygare, linne, mysbraller, rabarbersvaj o Rom & Cola.
    Faan va fint! - Jag längtar redan till år 3421 när mina projekt är klara så att jag kan koppla av...
    Förresten! Är det nån som vill dela på en flatbottnad -60tals båt med kompressormatad Olds 394 och Berkeleyjet i med mig?

    SvaraRadera
  7. Den jäveln drev ju bara på en vals! Drusse och jag stod och drog rören igenom den, man vacker är den.

    Jaha ja, Lester vill sitta på bryggan och skarva om karvel, bordläggning, bottenstock och spunning!

    SvaraRadera