fredag 9 mars 2012

Underbart är kort.

Idag damp det ner ett paket hemma. Avsändaren var Vic Cross - Gammal Engelsk Grasstracker.
I paketet låg naturligtvis en Wal Phillips injector, den sista varianten som Wal själv konstruerade och som bara gjordes i ett fåtal exemplar. Injektorns fullständiga historia var naturligtvis bifogad eftersom jag såklart bett om detta, Vic var polare med Wal och fick injektorn av honom en gång i tiden.
Jag är så jävla nöjd!!!

Det tråkiga är att jag inte kommer att kunna behålla den. Det beror på att jag dels är dum i huvudet och stor i käften och dels på att jag hellre vill att den används som injektor än som intimsmycke.
Så jag och injektorn kommer tyvärr bara att få en kort tid tillsammans, men jag kan garantera att den tiden kommer att bli en tid jag kommer att minnas med glädje och värme. Sannolikt kommer jag också att berätta vitt och brett om att jag minsann har ägt en av dom ovanligaste Wal Phillips varianterna en gång i tiden.
Kolla noga på paraphernalian för
den växer inte på träd.

1 kommentar:

  1. Har du lovat bort den till en sidovagnsfågel?
    Ultramodern huvudbonad på min ära!

    SvaraRadera