måndag 12 mars 2012

A R D Förihelvete!

Jajjamensan! Den extremt schuckra uppsättningen som ligger på bordet är till HBT Trajjan.
Nu måste jag raska på med att sätta ihop motorn igen så att jag kan montera läckerbiten.
Mitt i all denna glädje så var jag mer eller mindre tvungen att skicka iväg "min" nya Wal Phillips injector, det smärtade lite men "Det finns injektor!" så det är nog lugnt...
Jaja, antingen fattar man eller så fattar man inte. - Min dröm är att nångång få uppleva känslan av att fatta nåt.

Btw så läste jag att Lasse Berghagen numer åker BÅDE Harley och Chevy Nova. Novan han åker i är självklart from the golden age of rock´n roll.
Paraphernalia


Nästa gång drar jag igen käften och handlar ba!



11 kommentarer:

  1. Var på klädhuset M i Enköping och frågade om dom hade några guldbyxor till mig med, men en farbror i Docksta-Pattar, kukbyxor och kristen pisslugg hade tydligen köpt upp alla. Förresten den där kommer inte passa.. fånigt.. ok, lite ballt.

    SvaraRadera
  2. Jag har en affisch hemma där en enorm LB grenslar en liten Honda, som nästan ber om ursäkt för att den blir påsatt. "Gör som Lasse Berghagen, kör Honda". Försäljningen dog. Enligt ryktet lär även dåvarande nöjesdrottningen Alexandra Charles (?) medverkat i samma reklamkampanj, så vi vem som ska hållas ansvarig är oklart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mansén.
      Du menar alltså att LB åker HD, Nova OCH Honda!
      Skapligt komplett människa!

      Radera
  3. Så, nu snackar vi! Hade jag haft en Trajja hade jag varit riktigt avundsjuk!

    SvaraRadera
  4. Du ÄR avundsjuk för att du inte har nån Trajja!

    SvaraRadera
  5. Thats da shit. Riktigt fina grejor du fått tag på där. Från the united states?

    SvaraRadera
  6. Thats da shit. Riktigt fina grejor du fått tag på där. Från the united states?

    SvaraRadera
  7. Thats da shit. Riktigt fina grejor du fått tag på där. Från the united states?

    SvaraRadera
    Svar
    1. USA?
      Självfallet från det Brittiska imperiet!
      Usa... Nehej du gosse!

      Radera
  8. Skönt att höra, god save the queen.

    SvaraRadera