onsdag 21 mars 2012

Jag blir så trött...

Jag blev knäckt efter att den Gallup som anordnats här igår, föll helt platt.
Jag vet inte om det var den eventuella otydligheten i frågeställningen som ställde till det, eller om det var klientelets totala brist på intellekt som satte käppar i hjulet för den?
Detta totala nederlag tacklade jag på ett sätt som passar den lata och tjocka människa som jag är. - Jag tog en cigarr och tänkte på den tid som flytt.
Swintrefligt! Och lite ledsamt...

No halsbloss allowed

11 kommentarer:

  1. Lester - kan du inte ta och berätta lite om den tiden då du ägde en av dom mer sällsynta injektorerna i historien?
    Det som vi alla refererar till som den gamla goda tiden.

    Det vore trefligt.
    Lite som en gammal matin'e.... eller hur det nu stavas.

    SvaraRadera
  2. Det stavas matiné.
    Men du ser ju glad ut på bilden iaf. Och det är ju ett plus.
    Men det ser ju tyvärr ut som du har kastat in handduken också. Det är ju ett minus.
    Mer än halva cigarren är kvar, och det gör ett plus.

    SvaraRadera
  3. Erik.
    Jag ska berätta den historien så småningom,
    men jag låter den mogna ett par dagar först.

    SvaraRadera
  4. det syns att herrn hade tandställning i unga år....

    SvaraRadera
  5. Pontiacfarmer.
    Trevligt, länge sen...
    Jo, tandställningen gjorde susen! - Från början såg det ut som om nån hade skjutit in pluggarna i truten med hagelgevär.
    Tyvärr fick jag ju låta installera två trätänder när jag gjorde rekryten men dom har ruttnat sedan långt tillbaks.

    SvaraRadera
  6. Rök på du, du är rolig.

    http://youtu.be/DZ_ptlKYBD4

    SvaraRadera
  7. Seb.
    Kul att du påminde om den. På in i helvete bra!

    SvaraRadera
  8. Kanske kommer förbi och viftar med snabeln om väderleken är treflig.
    Tar med HBT vajrarna om så önskas.

    SvaraRadera
  9. Matematik vs Peter 0-1 ska det väl vara.
    Eller Lester vs ledsamheten 1-0

    SvaraRadera