måndag 23 januari 2012

Resfeber.

Ikväll skulle jag snygga till BSA´n inför resan till Sveriges baksida.
Till att börja med saknade jag helt den nödvändiga utrustning som behövs för en sån operation, och när jag väl fått tag i utrustning så kom jag på att hojen inte ska putsat eftersom det är så jävla snyggt med oxiderad metall.. Dessutom kände jag mig inte i balans eftersom planeterna står i ett konstigt förhållande till varandra just nu, så jag sket i alltihop, kammade snedlugg på BSA´n och fortsatte med att bygga sadelfäste till Trajjan som nu har fått arbetsnamnet "Tonton Macoute".
Jag tycker fan att BSA´n ser ut som en riktig motorcykel på på bild. - I verkligheten ser den ut som en modell i skala 1:2...

13 kommentarer:

  1. Göteborg? Planeter och snedlugg? Är det du Nicke Svensson? /Förvirrad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Du kan vara lugn, det är samma gamla tattarjon som du är van vid, något tilltuffsad av sömnbrist och ambitionsöverskott.
      Hörde om Beemern förresten! - Surt!
      Men du får försöka se det från den ljusa sidan, en chans att få glida runt i en pundarstukad och lite smälld vagn...

      Radera
  2. BSA?? Är det din? Trodde du åkte Sucka TS5a..
    Det år på true en imponerande skapelse, tacksam för att en viss summa pengar för mig räcker för att du fortfarande besvarar mina fan brev. Vill dock varna dig för baksidan, mycke löst folk där. Pratar lustigt gör dom oxo. Nej, nu ska jag finkamma hela internet på allt som har med smycken att göra, vill ju bli kompis med Johan oxo....

    SvaraRadera
  3. Kan du ha med dig ett förstoringsglas...?
    Du framför/hojen bakom.

    Ser att du satt på lillkicken.

    Hittade hbt vajrarna på en hylla.
    Slänger dom i bilen.

    SvaraRadera
  4. Holmen, smyckessuget är över. Jag har inget sjukt habegär efter något konstigt just nu. Känns lite tomt. Undrar vad som blir "det senaste" nästa gång. Det kan bli vad fan som helst om jag känner mig själv rätt...

    SvaraRadera
  5. Då kommer du alltså kalla dig "Papa Doc" !?

    Men trajan är väl ändå inte en 59a eller ?

    SvaraRadera
  6. Eftersom jag inte tror att det är en 59a är det kanske mer sanolikt att du syftar på: Haitians called this force the “Tonton Macoutes,” after the Haitian Creole mythological Tonton Macoute (Uncle Gunnysack) bogeyman who kidnaps and punishes unruly children by snaring them in a gunnysack (Macoute) and carrying them off to be consumed at breakfast.

    SvaraRadera
  7. Det var inte planeterna. - Det var tydligen nån jävla solstorm som spökade!

    SvaraRadera
  8. Vaskamangöra ?

    Bär det av till götet nu ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Operation Göteborg utfördes mellan 04.30 och 16.00 idag.
      Skapligt pigg ride...

      Radera
  9. Du har väl inte ens tomgång på bsa'n? Manligt att åka knarr i det här vädret?

    SvaraRadera
  10. Det är ju bra att den varvar som satan så det gick undan till götet !

    SvaraRadera
  11. Men vilket helsike jag hade, inget kul att åka på styret till Jötteböurj!!

    SvaraRadera