torsdag 9 december 2010

Slottet är uppe....




7 kommentarer:

  1. Jävlar va fett,va e den högra byggnaden?
    Garage?

    SvaraRadera
  2. Jävulen vad fint det blir!!! Men de e klart att man ska ha ett eget Örnnäste om man kan...=)
    BTW så läste jag precis i UNT att Uppsala kommun ska bygga en förläggning, där dom kan hysa in alla högutbildade analfabetsomalier som kommit hit senaste åren. Som jag förstod av artikeln kommer det bygget bara vara ett stenkast ifrån er fastighet - Fan va mulligt med lite multikulti...

    SvaraRadera
  3. Johannes den händige, det blir makalöst flådigt! Garaget var ju imponerande och huset ser ju inte sämre ut heller.

    SvaraRadera
  4. jo jag tackar jag, Ditt nya namn skall vara Johannes H Hefner.

    SvaraRadera
  5. Verkligen fint! Jag bor i ett liknande hus i skala 1:25.

    SvaraRadera
  6. Kul att ni gillar huset, Jompa det är garaget till höger om huset, garagedelen ligger på ca 60m2 och sen är det "pannrum/förråd" brevid, så har jag byggt en lägenhet ovanpå. Tanken är att vi ska bo där from Feb/Mars tills huset är färdigt, typ nästa vinter...Kanske

    SvaraRadera
  7. Jag är fruktansvärt avis på dina snickeri kunskaper.
    Ser väldigt exklusivt ut.
    Här i småland bor alla i små torp på 50kvm.

    SvaraRadera