onsdag 29 december 2010

Monterat hjulena!

Nu står den i allafall på hjul. Nya bussningar, aerostarfjädrar och Cheva S10 stötdämpare. Den har samma höjd i fram nu som orginal med motor och låda i, så det borde bli bra när jag sänker i
grejjerna igen. Borde sjunka en sådär fyra tum.
Nu ska motorn målas, styrcervon renoveras och växellådsbalken byggas om för C6an. Faan va tråkigt, jag vill vara soffpotatis!
(Bitter, som Pieces i filmen Things to do in denver when yore dead när han tappat en tå)

10 kommentarer:

  1. Det märks på valet av komponenter, att ska man ha god väghållning/komfort så är det tydligen GM´s produkter som gäller... Tuff bil annars! Är det en så kallad "Jänkare"?
    Det gläder mig f.ö. väldigt mycket att det finns folk som ligger i, och som har ett jävla driv hela tiden! Lite tråkigt bara, att den där bilen kommer att bytas ut mot en roddbåt el.dyl. när den är i princip färdig =)

    SvaraRadera
  2. Fan va bra det blir,kommer bli ett jävla as när den kommer på backen.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Mike om att det är synd att du kommer sälja när den är 99% färdig. Sen håller jag ju även med Jompa, fan va jag håller me förresten..

    SvaraRadera
  4. Jag orkar inte byta bil igen. Har skruvat så mycket de senaste 15 åren så nu får det vara nog.
    Två meter bred och fullservo! Raggen kommer att gå!

    SvaraRadera
  5. Jag säger det igen - ÅKA JÄNK!!!!! FAN va fint...

    SvaraRadera
  6. Kom på en grej till! Om man sk... ZZZzzzZZZzzz ...Edsel.... zzzZZZzzzZZZ

    SvaraRadera
  7. VITA HJULHUS!!! orkade inte hålla med mera bara..

    SvaraRadera
  8. Skriv KUK på sidan!!!!! ZZZzzzZZZzzzz....

    SvaraRadera