lördag 18 februari 2012

Motorcykelraggare united!

Håkan/Moon bjuckade på årlig Bike Show i Hyttan, Avesta idag. Som vanligt en trevlig tillställning med bra hojar, det fanns nog nåt för alla smakriktningar.
Arnold, som faktiskt hann få Trajjan färdig, tog ju naturligtvis med sig sin hoj upp. Så gjorde även Lille John och Chopperdread - Naturligtvis på inbjudan från Håkan.
Självklart gjorde jag och pensionärsgruppen jag reste med Avesta på Fredagskvällen, förplägnad på The red dragon/ The dark knight/ The kings cross, eller vad det nu hette? - Det finns inte skitmånga hak i Avesta så jag antar att ni som känner till stan vet var vi var...
Den uppmärksamme iakttagaren kunde under kvällen notera viss berusning i sällskapet och trots att te.x. Tequila är djävulens påhitt så tog vissa ändå steget och inmundigade skiten vilket resulterade i snurrighet och att vissa övre magmunnar började flatulera okontrollerat. Slarvigt!
Kul att se Sebbans gamla hoj, om än i en något annan skepnad.
Det var roligt att dra ett "Crewhäng" - Synd att en av oss inte var närvarande bara...
Skrattattacken ang. förberedelser till feacesavgång i bakrus var faan helt obetalbar! Skyddsbåge...hahahah!
Jag träffade Fredde och snackade lite gjutning m.m. och han var som vanligt mkt. trevlig. 
Johan och jag mötte dessutom en Galaxie -64a 2dr ht när vi åkte hem, vi beslutade att den sannolikt skulle på festen efter utställningen, oavsett var den skulle så var det trevligt att se en raggarbil som är ute och steker i mitten på Februari
Fint!


Sebbans gamla har förvandlats från bankrånarchopper till syrapundarchopper

Smakfullt

Trotjänare

Blommigt men sant

Arnolds, Rastamans, & Little Johnny Noltes

En gång till.

Best in show - Mycket mysigt lackjobb



Glitter & Glamour...

4 kommentarer:

  1. Ser ju mysigt ut pojkar.
    Skogsstjärnan kallas det väl i dom krokarna om jag inte minns fel.

    SvaraRadera
  2. Jo jag tänkte att ZZZZZZZZZZZZZ..........

    SvaraRadera
  3. Hehe, idag är ni Dalabakis...

    Själv är man ju bara lite upplandsbakad.

    Ha det gott.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Småland är nog Tattarbakis som vanligt... Tequila o skit förstås! :)
      Själv är jag pigg som en Lärka! Ska nog göra lite gymnastik tillsammans med Major Uggla nu.

      Radera