måndag 3 oktober 2011

Säkerhetsproblem.



I kväll när jag hade nattat barn mm. så gick jag i vanlig ordning ut i garaget för att slöjda lite. Tar den vanliga rundan, kollar om grejerna jag beställt till gaffeln passar - Det gör dom inte! (Iaf inte axelöverfallet, FAN!) Ringer till Arnold o gråter en skvätt över att allt jag tar i förvandlas till fekalier, går upp på loftet för att sätta igång speldosan. Då får jag se dekalen ang. säkerhet o grejer.
Spenderade 40 minuter på att leta efter en jävla handbok om "säkerhet och arbetsmiljö" som tycks vara försvunnen.
Jag får inte använda burken och jag kan inte slöjda utan musik, så det blev inget ikväll, jävligt snopet!
Hur som helst så lade jag dit tanken på ramen för att kolla lite (Bättre än inget...) - Jag tror att det kommer att bli precis likt.
Hoppas jag hittar handboken snart, annars får jag fan åka in till stan o tjacka upp mig på ett nytt tangentbord. Så här kan jag ju inte ha det...

3 kommentarer:

  1. Jag hade en sån där med kromad tank en gång. Alltså en riktig Honda, inte en kinakopia!

    SvaraRadera
  2. Jo, jag minns att du hade en "Monkeybike" - Don efter person...;)
    Hoppas Homofilsoffan går lite stadigare på vägen så att du slipper lägga ner den i en ravin - Isåfall blir det väl tungbärgare för att få upp skiten!?

    SvaraRadera
  3. Har redan varit ner i ett dike. Den hade lite mer "pan"savagnsfeeling måste jag erkänna.

    SvaraRadera