tisdag 25 oktober 2011

Fredagsmys..

Har nyss slängt upp de sista fordonen på blocket och väntar med spänning på vilka bytesförslag som kommer ramla in, gökur, husbil byggd på 80tals transit eller en duettrod tages självklart emot med öppna armar. Skulle behöva muntra upp mig själv genom ett besök på MC Collection där det pågår en utställning om div. byggen, och den pågår fram till 4/12. Kul vore om vi samlades efter jobbet nån vardag framöver och drog igenom skiten och drack en skvätt kaffe innan alla ska hem och lägga lock för brunnar och täcka fönster etc. lite fredagsmys kanske rent utav?

3 kommentarer:

  1. Snackade med Benny när han körde dit Fryckens? hoj... Är det Chopper utst. eller?
    Jompa kommer ju förmodligen gråta blod eftersom han sannolikt missar den, US of A och allt vad han nu håller på med...
    Jag har Fredagsmys i mitt garage varje dag men kanske skulle kunna haka ändå, kan ju vara kul att se lite folk, bl.a dig, det händer ju inte så ofta längre. ;) Iofs har jag ju sett socialt utslagna personer förr så jag skiter nog i att komma trots allt...Hahahah!

    SvaraRadera
  2. Nu vet jag ju inte vilken hemsida du tänker på där du sett alla dessa socialt utslagna människor, men jag tror att du kan behöva komma ut och se lite verklighet eller jag kanske ska skriva "IRL".. Ses på lördag, lol, wtf, ;)

    SvaraRadera
  3. Seb.
    Hahaha!!! Eftersom ingen vill umgås med en så får man roa sig bäst fan man kan brukar jag säga...
    När jag var yngre hade jag kompisar som jag kunde använda till att ventilera sjuka saker med. - Den tiden är sedan länge förbi och det enda som återstår för min del nuförtiden, är att blanda mitt kaffe med kron och läsa vad folk som har ett liv gör med det.

    Ni andra behöver sannolikt ingen social stimuli eftersom ni förmodligen får allt ni behöver via Facebook?

    SvaraRadera