måndag 25 april 2011

Saved a buck...or two

Vigde Annandagen åt choppern eftersom den stått död sedan Avesta förra sommaren. Nu sitter det "ny" Super E och nya konding, brytare osv i magneten. Allt scratchställt och den Funkar!!
Praise the lord, har inte tid med sånt häringa skruvande egentligen och hade ju tänkt lämna in den på shop imorgon, beställde tid förra veckan men så slog stoltheten till, och för en gångs skull var det bra :)
Hämtade mina nya diggisar som legat och samlat damm hos päronen nåt år nu i helgen också så nu jävlar är man på G.

Och när ska vi dricka ner oss?????
Jag kan husera festligheterna om ni så önskar, Annelie är förstående och har lovat att ej infinna sig :)

4 kommentarer:

  1. Fan va skönt när Jesu lidande glädjer, skulle kunna dra ett liknande inlägg fast då helt tvärtom. Appropå supande har jag gjort just det under hela påsken i Småland, totalt urspolad invärtes men inte bang på att fira närsom. Gläds med dig

    SvaraRadera
  2. Det låter som om farbrorn har återfunnit livets goda...;)
    Appropå supa så kan jag ställa upp.

    SvaraRadera
  3. Jag är med,så länge det inte är på en lördag.

    SvaraRadera
  4. Grattis! Tänk om samma sak kunde hända mig, men man måste kanske kicka också. Inte lätt när man är enochtrettio och väger som ett tjog ägg. Ja nog måste vi träffas snart!!!

    SvaraRadera