söndag 3 april 2011

FLEETLINE/FLATLINE

9 kommentarer:

  1. Fränt!
    Man blir ju inte lite impad av ungdomarna som kan slänga ihop en film på en kafferast.

    SvaraRadera
  2. Inte särskilt komplicerat med rätt grejer, och det är bra att ha en svåger som är professor i teknik i jämförelse med mig. Dock är jag mer impad av svetsare med hjärta för rostlagning ;)

    SvaraRadera
  3. Snyggt, jag gillar allra mest den skallige seriemördaren, var hittade du honom??

    SvaraRadera
  4. Risto heter han. Skön snubbe men totalt opålitlig.. Satt vid vägkanten på vägen ner..

    SvaraRadera
  5. Värsta Guy Ritchie, Hollywood next...
    Ser hostile ut den där Risto...
    Kom du hem till byn till slut eller???

    SvaraRadera
  6. Haha jo jag byter betongen mot film tänkte jag. Kom bara till Enköping efter bogsering,linan gick av och resan tog tolv timmar. Körde en liten bit i taget eftersom vattenpumpen strejkade en aning.

    SvaraRadera
  7. Jäkligt kul gjort! Bilen är riktigt snygg och det kan ju va läge att sätta i en vinkel om inte sexan funkar. Det var ju ett jävla antiklimax i scenen under huven. Jag vet, en normal människa hade menat det för att motorn inte funka, men för mig var det inte så.
    Roligt att du har en bil som rullar! eller ja, bättre än min i alla fall!

    SvaraRadera
  8. Rullade ska man nog säga, letar komplett drivlina men extra mkt. efter 327 och 4 pet

    SvaraRadera
  9. Hahaha, skön rulle! Blev lite överraskad att Mr. T va en sån sjuhelsikes van posör...på gränsen till pompös. ;) Inte konstigt att "filmisarna" tog slut på ICA Örsundsbro på nolltid.
    Bra bit också, förresten.
    Detta, mina vänner, tarvar inte mindre än FEM! lodarmuschar i betyg från Blomkvist!!!
    Btw - Hade du haft slidsexa i na´ hade hon inte spökat för dig...Muahahah!

    SvaraRadera