torsdag 28 april 2011

Är det bara jag, eller...?



Mulligt

9 kommentarer:

  1. Ja Micke,det är bara du,elller...?
    (sidepipes är för truckers)

    SvaraRadera
  2. Hade en sån där när jag var zigenarnas bäste vän

    SvaraRadera
  3. Romer sebban, romer!
    Jompa, en hederlig rekorderlig sen femtiotalscustom har avgasarören efter sidorna.

    Åååhh, bönder!

    SvaraRadera
  4. Micke, du kommer inte att våga köpa bjucken. FEGIS!

    SvaraRadera
  5. Jesus var zigenare så att.. Bra taktik Johan! Micke fö faan!

    SvaraRadera
  6. Sen 50tals kustom,bjucken på bilden är väl en något senare modell typ Regal från 73.
    Min farfar hade en likadan fast med lågväxel å handgas,å den va ångdriven.
    Han sålde den till ett gäng tattare (läs zigenare),dom sa att alla i deras "släkt" åkte såna.

    SvaraRadera
  7. Jag hade inte haft sidepipes på den bilen. Den är för ny.

    SvaraRadera
  8. FÖRLÅT DÅ!! Era jävla småpåvar... Jag skulle inte heller ha sidepipes på den om den var min eftersom sidepipes är reserverat för -40talskalsongsbärarna. OM jag skulle ha en sån bil så skulle den förmodligen vara vit, sliten, lite lätt upphönsad, ha tre bulor på passagerardörren, luftfjädring, ruttet elsysten och dålig inredning, jag skulle dessutom ha varit i behov av en vän som kunde köra mig till säljaren så att jag slapp ge honom min "vanliga" bil vid en ev. affär.
    Johan - Du hade inte ens haft den bilen pga att den är för ny. Men kuggstång o åkbil, det ska det tydligen va!?

    SvaraRadera
  9. Nä, det vore ju helt sjukt att bara ge bort saaben. Den är ju iof i samma skick som bjucken så varför inte byta jämna slängar?

    SvaraRadera