onsdag 27 oktober 2010

Vad gör ni i garagen?

Sebban, gör du nåt med plyman?

9 kommentarer:

  1. Jag bygger mest på garaget så att jag ska kunna vara i garaget snart.
    Abstinensen är stor!
    Har inte rört Tudorn på några veckor men det strömmar in paket med massa kul delar helatiden.

    SvaraRadera
  2. Nej här händer ingenting då jag saknar lokal. Själv då?

    SvaraRadera
  3. Jag får också paket ibland men det är mest gummilister och bussningar. De roliga paketet har inte kommit ännu. Eller roligt och roligt, det är lancerkapslar och lakepipes i.
    Jag bygger mig en postordercustom...
    Annars ska jag börja stoppa i saker i blocket, så jag hoppas att jag kan hissa i motorn om ett par veckor. Måste ha ett paket från Summit innan med flexplatta, Cheva S10 stötdämpare och startmotor som passar BB-C6. Renoverar styrcervon och ska snart sätta dit bärarmarna Sånt håller jag på med.

    SvaraRadera
  4. Jag går bara ut om jag ska hålla på med självbefläckelse - Det är ju ganska ofta iofs... Men allvarligt grabbs, det där med raggarbilar? Va fan ska de va bra för!?

    BTW - c6-bb, s-10??? är det nåt gammalt Sänka skepp snack?

    SvaraRadera
  5. Det är förmodligen bara jag som känner att allt utom stukade gamla fordon är högst ointeressant, för det är så långt borta från mitt vardagliga liv just nu, och abstinensen är fatal. Tänker inte på något annat överhuvudtaget.. eller jo, starköl och sånt också

    SvaraRadera
  6. Mina paket kommer mest från Posies å såna firmor,så är det när man bygger bullford.
    Lovar att bilder och uppdateringar kommer när jag börjar bygga på allvar pöjka.

    SvaraRadera
  7. Micke, din låda skulle också heta något om den varit lite... ...det var så att man skämdes för att ha producerat något som inte stod pall bakom en Sachs med femhalva. Så man kallar den bara GEERRRBAAX på inavelsengelska.

    SvaraRadera
  8. Min låda heter något - FUCKFOMOCOMAFAS 10-4
    Nu vetu!
    Fords/Fords underleverantörers sodokugrejer är det ju ingen som vet vad dom pallar, iom det faktum att dom aldrig har monterats, utan istället vandrat mellan olika samlare som i tur och ordning har ejakulerat över den aktuella detaljen för att sedan sälja den vidare till nästa, ivriga högstbjudande farbror.
    Kan inte göra annat än att konstatera vissa paralleller med Baltisk eller Rumänsk trafficing. - Spontant tycker jag att detta är förkastligt!!!

    SvaraRadera