söndag 17 oktober 2010

Muskelbilar i all ära, men...




Det här är ballare...

...tycker jag!



11 kommentarer:

  1. Så jävla ballt! Muskelbil - hahaha...

    SvaraRadera
  2. Överarbetad och bra mkt fulare än orginal om ni frågar mig, men han hade väl en jävla massa kapskivor över antar jag...

    SvaraRadera
  3. Jag tycker mig skönja en viss beskhet i tonen här - Har någon möjligtvis blivit osams med sin nuvarande vagn...? ;)

    SvaraRadera
  4. Någon är troligtvis själv bara är en överarbetad bitter Gubbjävel, osams med det mesta här i livet. :)

    SvaraRadera
  5. Det var väldigt tråkigt att höra! Jag hoppas verkligen att någon kan lägga oviktiga saker åt sidan och nöta på dom oftast tråkiga men ack så viktiga sakerna - Raggarbilar o sånt e ju trots allt bara en hobby... Tare piano och fixa lite perspektiv på saker o ting så ska du se att allt ter sig annorlunda.
    HAHAHA - Fan va mycket dravel på en gång, dessutom från en som är ungefär lika stabil som en kåkstad i Bangladesh.

    SvaraRadera
  6. Det lät nog värre an var det är. Är faktiskt lika stabil som Alban. Men jag tycker fortfarande att 90% av alla sektionerade bilar är ugly och F100an hör inte till dom tio. Beskt var ordet 10-4

    SvaraRadera
  7. Om man tycker att raggarbiles och sånt bara är en hobby bör man nog ta det synth istället för piano, LIVSTIL! Om man kikar på uppbyggnaden av ordet så kommer liv före och ibland känns det motigt, men vafasiken ska jag behöva tjacka loss TT-Jannes "stand up and say RAGGARE" t-shirt? ..fokus gubbar fö faan ;)

    SvaraRadera
  8. 1. Jag bryr mig inte asmycket om vad laglösa motorcyklister tycker om min inställning till det jag producerar på min fritid...

    2. From. nu kommer jag tillsvidare, på förekommen anledning att ta det synth.

    3. Mitt fokus är MYCKET väl avvägt mellan ALLA viktiga saker i mitt liv. ;)

    På den här raden ska man som läsare tänka sig att jag skrattar ett skräckfilmsskratt.

    SvaraRadera
  9. Oj vad de där bilderna väckte känslor. Era griniga jävla gubbar.

    Jag har ALDRIG sett en snygg sektionerad bil. Såg inte att den här var det, ärligt talat.
    Trotts allt är det den i särklass bästa F100 jag sett, och jag är ett F100 fan.
    Jag föredrar ju annars en mildare form av kustomisering. Gillar när man utgått från en redan ball bil, typ Edsel ´58.

    SvaraRadera
  10. Var är "the Johns"?!
    1. nehej
    2. jaha
    3. när ska vi öla?

    SvaraRadera