torsdag 28 oktober 2010

VAD ÄR DET FÖR FEL!?

Jag vill med detta inlägg förklara min sjukdomsbild och samtidigt höra med de Psykiatriker som hänger på den här bloggen vad det kan vara för fel på mig?
Jag har precis köpt en -58 Buick motor med 3vxl O.D. låda och tre förgasar insug (komplett med fuggar =))
Problemet som jag ser det är att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska ha rovan till! - Jag har heller ingen deg att rusta den för, ändå va jag tvungen att köpa den, bara måste ha! Jag är helt övertygad om att nån av er har en teori ang. detta...

9 kommentarer:

  1. Jag fick inte ens Kräm fräsch till...

    SvaraRadera
  2. Nu är jag ju inte helt säker på hur det ligger till här, men det enda jag kan tänka mig är att du är en samlare. Vissa lägger sperma och löv i en burk medans andra lägger en nailhead i vedboden.

    SvaraRadera
  3. Jag är HELT säker på att du drabbats av homosexualitet.

    SvaraRadera
  4. Dom ringde just från Sidsjön och undrade vart jag är någonstans? Jag hade tydligen bara permission...
    Homosexualitet förresten, betyder inte det Småland på Franska?

    SvaraRadera
  5. Nä,men däremot blir det N-A-I-L-H-E-A-D om man läser det baklänges.
    Nailhead var även ett slangord på 30talt i Amerikat som användes som hånord mot filk med lustiga ollon.

    SvaraRadera
  6. Fast egentligen borde jag ju gratulera till en treflig och utomordentligt vacker motor.
    Skulle gärna ha en i Forden faktiskt.

    SvaraRadera
  7. Jag har sett motorn och kan säga att ägaren till den har rätt. Han är sjuk, och Jompa, den är inget att gratulera honom för.

    SvaraRadera
  8. Jag har ett fotografi på den medans den inspekterades av den nya ägaren samt hans kumpan Tompa-långhårts, den kan bli fin om man tänker på vilket puts-mongo som har den i sin ägo numera.

    SvaraRadera
  9. Jag tackar allra ödmjukast för kommentarer/diagnoser/övrigt... HAHAHA! ALLT kan ju bli fint "om man tänker sa" såattsägaeeee.
    Jag kommer att ha den som ett sidproj. till hojen o plyman o vebon o oldsmotorerna o oldsen o den eventuella Austin A30 gassern o familjen o sommarstuga o huset.

    SvaraRadera