torsdag 14 juli 2011

Det var fan..

Här försöker man ha så dålig kontakt med sina nära och kära som möjligt och så köper man sig några hojblaskor.. Det var faan va mycket kändisar det är i mcm de senaste 2 utgåvorna. I förra numret var det en långhårtig jävel och i det senaste en med ett sjujävla snorfilter. Jag tycker det är skitkul att se er i nyktert tillstånd men skulle gärna dra ner mig i goda vänners lag igen. Trevlig sommar om inte annat! Btw Fest på gång i september, jag har lite skit att fira men tänkte göra det i "föreningens" namn. Det blir självfallet öl, musik, mat, bil, mc, likasinnade, öl och sånt, och skulle man mot förmodan välja att vara nykter och ändå medverka får man åtminstone hjälpa till att utskänka de mindre kristna.

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Snopet att du fick Enberga´s fulaste nuna uppkörd i nyllet när du förmodligen bara hade tänkt låsa in dig på herrarnas med din nytryckta MCM och spontanrycka lite i stiftet till nån klämmig "Haley Davidson"...(Han som var med i förra numret har ju såattsäga, en lite mer "ryckvänlig" approach så jag antar att du nådde ormax den gången :))
    Eftersom vi verkar ligga långt fram i planeringen tänkte jag passa på att fråga om nån vill fira med mig när jag fyller sextio år?

    SvaraRadera
  2. Nja jag tänkte mest runka till Stellans galna upptåg men kom av mig när det tydligen finns en "lill-Stellan" och förövrigt var jag helt säker på att vi firat din 60 årsdag redan för 5 år sedan;) 2 månader kvar tills det blir nån form av kalas och det är bäst att vara ute i god tid så folk hinner ladda upp lite och har hunnit iordningställa sina vedbodar och allt vad det nu kan vara som ligger på. Yesss...

    SvaraRadera
  3. Kul, vad firar vi/du förutom Mickes utvik och inträde i bikersvängen? HA HA HA...

    SvaraRadera