söndag 15 maj 2011

Trostak Nr:2


8 kommentarer:

  1. Snyggt! Hur går det med sänkningen och kardan?

    SvaraRadera
  2. Har kapat bort en bit av kardantunneln,vill inte svetsa invändigt nu så jag väntar nog med att bygga klart tunneln tills hösten. Då kan jag riva ur hela inredningen och laga den rost som finns i golvet med.

    SvaraRadera
  3. Det där blir ju innihellvette bra! Synd bara på en så fin originalbil... Är det en s.k. Castum nu?

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte riktigt Micke,det kan va en A-Traktor.

    SvaraRadera
  5. Epa hade ju varit bättre, då hade kardantunneln inte varit ett problem!

    SvaraRadera
  6. FRÄSCHT... blev det jävligt bra. Är svag för troskanter och glitter..

    SvaraRadera
  7. Hahaha - You perv! ;)
    Såg förresten en god vän till mig i senaste MCM... Är det någon mer än jag som har sett nåt bekant ansikte i populärpressen?

    SvaraRadera
  8. Ja, det var en skön lirare som jag tror jag känner igen.

    SvaraRadera