tisdag 3 maj 2011

crew surounds..

8 kommentarer:

  1. Vän av ordning undrar man ju såklart om raggen kommer att gå?

    SvaraRadera
  2. Vän av allmän oordning kan tänkas bli dyng i sandlådan iaf.

    SvaraRadera
  3. Jag är som sagt typ alltid på och förutsätter nästan att ni andra med undantaget Småland som jobbar inställer sig för samkväm.
    Och när fan kommer brodyrkärringen till byn så man kan pimpa upp pajen inför sommarens showoff????
    Å blir de nå tischer eller?? Vi lär väl representa lite i år....

    SvaraRadera
  4. Teen-shirts kommer i två varianter inom kort. Brodyren kirrar väl "Janne me bjuck'n"?

    SvaraRadera
  5. Skicka över särken så ska jag nog faan kladda på ett par korsstygn på´n :)
    Tisingarna har jag efterfrågat i två år så dom borde ju vara klara närsomhelst...

    SvaraRadera
  6. Nu när intresset för att röra sig utanför tomtgränserna finns är det bäst jag hastar på ;)

    SvaraRadera
  7. Med risk för att verka jävligt töntig... Jag är ju lite intresserad av att skruva med grejerna eftersom det är en förutsättning för att kunna använda dom när andan faller på ;)
    Detta faktum står ofta i konflikt med andra åtaganden vilket gör att nätterna mer och mer sällan används till att sova, vilken naturligtvis har sina baksidor. - Känner mig som om jag har ett 35årigt blandmissbruk bakom mig, Hahaha

    SvaraRadera
  8. Ointresse/motivation däremot har ett högt pris men andan är gratis, vore kul om vi kunde elda upp oss en aning innan sommarens sammankomster. Bränslet är förslagsvis starksprit, jazz och snack om rövkräftans storhet.

    SvaraRadera