tisdag 1 juni 2010

Nystart



Detta intresserar förmodligen bara mig men jag lägger upp ett par bilder på´t iallafall... Jag ska bygga headers till hyvelbänken - Måste ju få plats med två fuggar.
Nu är det dax att börja svetsa John, vintercruizen i Avesta hägrar!!!

9 kommentarer:

  1. Effektsökeri på högsta nivå.. läggutav då, nålhuvve klapp klapp klapp

    SvaraRadera
  2. På förekommen anledning ang. nålhuvve - Jag frågade mig själv, vänligt men bestämt om det fanns några pengar, FINNS I SJÖN! Skreks det då till svar, rakt i ansiktet på mig...
    Fattigmansgrejjer och hembyggen är min lott här i livet. Jag är medveten om att sådant kan vara svårt att förstå när man som vissa av er har ynnesten att, under sommartid kunna leka med kapitalvaror/statussymboler som värderas till flera hundra tusentals kronor. Samtidigt förstår jag att inget pris är för högt för den ÄKTA frihet som vissa, iochmed detta har möjlighet att åtnjuta.

    SvaraRadera
  3. Frihet är att ha mustach utan att behöva stödja någon kampanj. Det verkar ju som att det blir lite mer av en driv-bänk med allt trim du matar knotan med så jag backar..

    SvaraRadera
  4. Det blir bara dubbelfugge o inge mer - Tråkigt men sant...

    SvaraRadera
  5. Undra om det är likadan 6a som jag hade i min 47a?
    Det va en jävulusiskt ball topp på den,stog Spitfire mitt på och va blixtar runt om.
    Tror fan den motorn står lös i en lada för han som köpte bilen bytte till V8.

    SvaraRadera
  6. Se och njut: http://www.jameng.com/classifieds/images/Chrysler-head.jpg

    SvaraRadera
  7. De e inte samma - Det där är en Chryslermotor, undertecknad spakar ju Plyma vettu!

    SvaraRadera
  8. Chryslermotorn är väl lite större också?
    Men helt klart mycket ballare topp, skulle göra sig värdig hängandes på väggen.

    SvaraRadera
  9. Jaja, MESSERSCHMITT!!!
    Ska vi hålla på på det där viset så kan jag informera om att oljepumpen skiljer ochså... ;-)

    SvaraRadera