En liten samling människor som funnit gemenskap i ett fruktansvärt smalt intresse för tillstukade gamla fordon.
tisdag 1 juni 2010
Nystart
Detta intresserar förmodligen bara mig men jag lägger upp ett par bilder på´t iallafall... Jag ska bygga headers till hyvelbänken - Måste ju få plats med två fuggar. Nu är det dax att börja svetsa John, vintercruizen i Avesta hägrar!!!
På förekommen anledning ang. nålhuvve - Jag frågade mig själv, vänligt men bestämt om det fanns några pengar, FINNS I SJÖN! Skreks det då till svar, rakt i ansiktet på mig... Fattigmansgrejjer och hembyggen är min lott här i livet. Jag är medveten om att sådant kan vara svårt att förstå när man som vissa av er har ynnesten att, under sommartid kunna leka med kapitalvaror/statussymboler som värderas till flera hundra tusentals kronor. Samtidigt förstår jag att inget pris är för högt för den ÄKTA frihet som vissa, iochmed detta har möjlighet att åtnjuta.
Frihet är att ha mustach utan att behöva stödja någon kampanj. Det verkar ju som att det blir lite mer av en driv-bänk med allt trim du matar knotan med så jag backar..
Undra om det är likadan 6a som jag hade i min 47a? Det va en jävulusiskt ball topp på den,stog Spitfire mitt på och va blixtar runt om. Tror fan den motorn står lös i en lada för han som köpte bilen bytte till V8.
Effektsökeri på högsta nivå.. läggutav då, nålhuvve klapp klapp klapp
SvaraRaderaPå förekommen anledning ang. nålhuvve - Jag frågade mig själv, vänligt men bestämt om det fanns några pengar, FINNS I SJÖN! Skreks det då till svar, rakt i ansiktet på mig...
SvaraRaderaFattigmansgrejjer och hembyggen är min lott här i livet. Jag är medveten om att sådant kan vara svårt att förstå när man som vissa av er har ynnesten att, under sommartid kunna leka med kapitalvaror/statussymboler som värderas till flera hundra tusentals kronor. Samtidigt förstår jag att inget pris är för högt för den ÄKTA frihet som vissa, iochmed detta har möjlighet att åtnjuta.
Frihet är att ha mustach utan att behöva stödja någon kampanj. Det verkar ju som att det blir lite mer av en driv-bänk med allt trim du matar knotan med så jag backar..
SvaraRaderaDet blir bara dubbelfugge o inge mer - Tråkigt men sant...
SvaraRaderaUndra om det är likadan 6a som jag hade i min 47a?
SvaraRaderaDet va en jävulusiskt ball topp på den,stog Spitfire mitt på och va blixtar runt om.
Tror fan den motorn står lös i en lada för han som köpte bilen bytte till V8.
Se och njut: http://www.jameng.com/classifieds/images/Chrysler-head.jpg
SvaraRaderaDe e inte samma - Det där är en Chryslermotor, undertecknad spakar ju Plyma vettu!
SvaraRaderaChryslermotorn är väl lite större också?
SvaraRaderaMen helt klart mycket ballare topp, skulle göra sig värdig hängandes på väggen.
Jaja, MESSERSCHMITT!!!
SvaraRaderaSka vi hålla på på det där viset så kan jag informera om att oljepumpen skiljer ochså... ;-)