onsdag 29 maj 2013

Vilka åker?

20 kommentarer:

  1. Jag och Linda ska väl upp med Novan va det tänkt.
    Om allt flyter på så har vi chaffis med och då blir det genast mycket seriösare.

    Dryck kommer att medtagas.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer att ta mig ner på ett eller annat sätt och förväntar mig en skvätt Jeltsin och cola, skufftempererat och ev. en näve nötter till?

    SvaraRadera
  3. Jag kommer sannolikt inte att närvara då jag har fullt upp med att stå ut med mig själv.

    SvaraRadera
  4. Annars är ju det en bra anledning till att pröva något nytt, första och sista gången?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Novan blir säkert såld innan dess så det blir nog till att åka buss dit...

      Touché kan du vara själv!

      Radera
  5. Jag gillar inte nytt, jag gillar gammalt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det va bättre förr,när folk fortfarande använde internet och hade egna bloggar å sånt såattvahettere...

      Radera
  6. Jag med, senaste nytt är att Lulu Carter är en sexgalning och har legat med Martin Timell och berättat för hans fru, hennes barn har även fått ringa polisen för att hon har sex precis överallt när dom är hemma.

    SvaraRadera
  7. Just jävlar, hörde att Kvekgården ska byggas om till moskè och att det vankas bilbränder i Enberga. Säkrast att vakta hemman ;)

    SvaraRadera
  8. Jag ska vara hemma och slå ihop Edseln som jag har sålt!

    SvaraRadera
  9. Hahaha härligt Johan! Det är långgaffel tider alltså? ;)

    SvaraRadera
  10. You never know, ska böka på mina hjul på den nysänkta victorian snart!

    SvaraRadera
  11. Jag skulle ha sänkt Daniel istället.. Ska bli kul att se iaf.!

    SvaraRadera
  12. Det verkar som om det blir lite "tjejmiddag" över det hela... ;)

    Hur som helst.
    Ha en explosion!

    SvaraRadera
  13. Jag kommer vara som Wendy hela helgen.. http://youtu.be/qWkKlkGI2J4?t=7m20s

    SvaraRadera
  14. Jag ångrade mig, jag hänger med.

    SvaraRadera
  15. Sebban. Är det du som har bränt bilarna i byn?!?!

    SvaraRadera
  16. Nej jag har alibi, troligen nån fitt-unge som tyckte att det var för lite segregation och betong och för liten polisnärvaro i byn

    SvaraRadera