torsdag 25 april 2013

Plötsligt händer det!

9 kommentarer:

  1. Grattis! Besiktade du med klisterpåsarna?!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Besiktade du med klisterpåsarna?!

    SvaraRadera
  3. Jag är väldigt glad och lite uppspelt å dina vägnar!
    Ett fyrfaldigt leve från mig.
    Hipp hipp
    Hurra, hurra, hurra, hurra!

    SvaraRadera
  4. Kul att nån är ute i god tid. Jag ska försöka stoppa i veven i 361an nästa helg!

    SvaraRadera
  5. Sebban: Nej,körde skottkärredäcks-stuket,mycket läckert.

    Micke: Bli inte så uppspelt så du råkar kissa på dig eller nåt.

    Johan: Hade ford vev-start även på Edsel?
    Va festligt och skönt retro.

    SvaraRadera
  6. Jag önskar att det var sån vev! Saknar du inte trehundran och åka riktig raggarbil?

    SvaraRadera
  7. Nej,saknar den inte alls.
    Däremot börjar jag bli sugen på en pickis igen men sånt dära ändrar sig ju flera gånger om dan minst.
    Är jävligt sugen på att få 29an körbar,den är hårdare än hårdast.

    SvaraRadera
  8. Är motorn startbar i 29an?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp,den funkar.
      29an va ju fullt körbar när jag fick hem den.

      Radera