tisdag 25 december 2012

Om man va en elak skurk...

...skulle jag köra ifrån Batman med den här.

15 kommentarer:

  1. Jävlar vilken ball vagn!
    Synd att man är för lat för att sätta ihop nåt liknande...
    Inläggsförfattaren är ju en energisk ung man, skulle ett liknande bygge kanske kunna vara aktuellt framöver?

    Om du väljer att bli en elak skurk så ställer jag gärna upp som din sidekick. - Jag skulle passa som den lätt efterblivna och godtrogne följeslagaren vars personlighet är lika intressant som ett paket smör.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är jag ju ganska snäll fast min kroppshållning och gångstil skulle kanske passa en skurk.

      Va det gäller byggande håller jag på att sakta ta självmord genom att slipa ner lacken på Novan utan munskydd,lite som att gå i en snöstorm fast snödrivorna på backen är mer färgglada.

      Radera
    2. Varför inget munskydd?
      Du kommer att få skäll av skolsyster för det där...

      Radera
  2. Du måste ha munskydd! Annars kommer isosianyderna att käka upp dej inifrån..

    SvaraRadera
  3. Ja den va ball. Hur går det med bilarna Jompa?

    SvaraRadera
  4. Ja den va ball. Hur går det med bilarna Jompa?

    SvaraRadera
  5. Mina projekt hänger mest och dinglar...Kul att det så att säga rör på sig för vissa!

    SvaraRadera
  6. Ryck upp dig Johan, snart är våren här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sakerna står för att jag är lat. Soffpotatis är en drog jag har svårt att motstå. Det börjar bli dags att lägga i en högre växel. Hämtade rörhylsor hos Rune i går, så nu ska det byggas styre!

      Radera
    2. Styre?????
      Du har väl ratt i Edseln?

      Radera
    3. Jag kommer knappt ihåg om den har ratt!

      Radera
    4. Jag trodde att det var tömmar till en Edsel!?
      Fyrspann till dom lite sportigare modellerna...

      Radera
    5. Fyrspann är rena raceprylar,inget för en raggare.
      Jag trodde ju stenhårt att Edsel hade midjestyrning som va standard på 80tals Granada och rallyvarianten av Consul.
      Min farfar hade en sån fast det va egentligen en DBS med bockastyre.....

      Radera
    6. Ahh! Du kör "pratsjukochskitlamgubbepåmarknadellerbilträff"-stilen?
      Alltid lika trevligt att höra vad en riktig kännare har att bjuda på.

      Radera