måndag 15 oktober 2012

Men nu då för faan!!

Nu har jag försökt lägga ut det här inlägget niohundra ggr, nu va d väl fan också om det inte skulle funka. Har ju varit klagomål att det är dålig uppslutning på den här bloggen, och det är väl inte så konstigt om det ska vara så här jävla omständligt så fort man ska skriva nåt.                                 Nåja, hade en fjädringsram från en Harley ståendes, är nog ingen originalram (eller delvis kanske det är det) . Men vad ska man ha en fjädringsram till? Det är ju bara larvigt med fjädring så jag kastade upp den i jiggen och kapade bort en bit av den. Bockade till några rörbitar och svetsade ihop en stelhäck till den. Den blev ungefär lika lång som gröna Evo hojen, men något lägre. Sen är styrhuvet lite utrejkad på den. Vad ska jag då ha den till? Tja, ett tag var jag inne på att flytta över det mesta från den gröna och kanske byta tank och lite sånt, skulle bli en helt annan hoj. Lägre och längre...men vi får väl se vad d blir..nu ska vi iaf först se om det går att publicera d här...

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 kommentarer:

  1. Det gick bra Tompa, fortsätt..

    SvaraRadera
  2. Bra initiativ, det kan bli jäkligt bra! Det knastrar om tangentbordet när jag skriver, måste ha hamnat lite chips under några knappar... Imorgon ska jag plocka ihop gaffeln med de nylackade länkarna, tack för det Tompa!

    SvaraRadera
  3. måste va samma sak som kamståmajsing...eller snarlikt iaf...

    SvaraRadera