tisdag 11 september 2012

THE NEW SHIT!

Är du med Arnold?

8 kommentarer:

  1. Du kanske skulle ha sålt mer än bara motorn...?
    Kom igen! - Bygg Denverschopper förihelvete!

    SvaraRadera
  2. Näe bara om jag hade rå med en till och jag är inte i närheten. Men annars...

    SvaraRadera
  3. Nog fan finns det flis allt!
    KÖP!!!!

    SvaraRadera
  4. I gubben Mullins tycke skulle det väl helst sitta Japanska knotor i ramarna, då har du råd Johan ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget japanskt här, och hela alltihopa är för nytt, jag tror inte jag vill ha nåt annat än gammalt trotts allt!

      Radera
  5. Johan, fan va ballt! Du och jag på varsin Denvershoj på väg 'in to the sunset'!! ;-D Grabbarna med sina klumpiga Electror och beniga Trumpeter står som spjälstaket efter vägen när vi blåser förbi...

    SvaraRadera
  6. Ja ni har ju markfrigång som trialhojar med dom där, spjälstaket? Hah! Mattsvart betongsugga fö fan..

    SvaraRadera