torsdag 19 juli 2012

Lite detaljs...

Njut nu Johan,bara Fordprylar.

7 kommentarer:

  1. Sagolikt rart!!!
    Fan vilken trevlig vagn du tjackat, hoppas att den är lika mustig som den verkar...
    Det blir nog mer snurr i den när du har lagt i 350/350 iaf. ;)

    SvaraRadera
  2. Det svåra är ju att hitta en lågmila Van att ta drivlina å tiltrattstång ifrån.

    SvaraRadera
  3. Jag är jättenöjd! Skitball och jag njuter av att veta att år av terapi har hjälpt. Du har ju haft ett par bilar med sid v8 nu. Grattis!

    SvaraRadera
  4. Jag behöver en F1 eller F100 53-56 styrsnäcka om du vet om något.
    Ska givetvis vara glappfri.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får man fresta med kuggstång?

      Radera
    2. Har haft en F1 men har bara rattstången kvar.

      Radera
  5. OK, jäklar vad jag avundas (och glädjs med dig) jag vill ha!!!

    SvaraRadera