lördag 19 maj 2012

En vanlig lördag i Småland.

Åkte ner till grannbyn och skulle titta på gamla lastbilar. Det årliga lastbilsrallyt gick idag å det är lite småfränt att titta på. Noterade att gamla anrika MC-Delar hade utförsäljning,dom har funnits i ett gammalt slakteri hur länge somhelst men nu flyttat till tråkigare lokaler. Eftersom jag är helt ointeresserad av hojjar gick jag in och fotade lite enbart för att retas. Det som syns på bilderna är inte direkt allt som fanns. Jag kan inget om hojjar men det va ju inga nya prylar direkt. Det va i denna byggnaden jag köpte mickes magnet.

6 kommentarer:

  1. Jag tror ni hade kunnat snoka runt där typ hela dan.

    SvaraRadera
  2. jag såg dock inte till dig jompa...har kört rallyt idag å var på marknaden åxå....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mötte dig med Cheva pickisen på Hillerstorpsvägen innan Åker.

      Radera
  3. Min dag bjöd mig att på 15 meters avstånd se en DC3:a sniffa gräs!!! Ståfranska mina vänner, ståfranska!

    Ändå avis på realisationen iofs...

    SvaraRadera
  4. a va fasen..va de du..... gjorde slut på 25 liter bensin å kom på 9e plats..av 132 startande..inte illa pinkat av en trähäst

    SvaraRadera