onsdag 24 november 2010

Byta vindskivor.











Det verkar ha gått röta i skiten.......

4 kommentarer:

  1. Plötsligt ljuder tonerna av Stakka Bo´s here we go again, jag har sett på ssra vad du håller på med och det kommer bli bra som faan

    SvaraRadera
  2. Fast den här är inte så jäkla rostig faktiskt,det är bara på förarsidan runt dörren,har antagligen gått in fukt från rosten jag ska laga nu å ner i botten på a och b stolpen.
    Blev sugen på att kapa bort dropplisterna å runda dörrhörnen å ta bort listerna runt rutorna men sen lugnade jag ner mig lite.

    SvaraRadera
  3. Lägg krutet på vassare knota och ett par klister-påsar i bak, SHOTGUN!

    SvaraRadera
  4. OJOJOJ!!! Det där ser inte bra ut... Du vet att om rötan har fått fäste ordentligt så kan de va möe jobb att bli av me att - dessutom kan det sprida sig till intilliggande grejer. - Mitt tips är att du sätter eld på alltihop och sedan gräver ner hela anrättningen i ett kärr. För att vara på den säkra sidan asså... Om du vill slarva kan du ju bara dra på lite hönsnät o padding på´t.

    SvaraRadera