söndag 18 juli 2010

En WR tank is the shit....


Bara så ni vet....

7 kommentarer:

  1. koolt, en Monark!!!!
    äntligen en isbrytare, imorgon ska jag posta lite bilder på min K50.. =)

    SvaraRadera
  2. EXAKT en sån där tank hade min kusin på sin Piaggio, jag tror faan att den satt original... =)
    Ganska ball iofs!

    SvaraRadera
  3. Johannes lägg upp en bild på en septitank, tror BrittMarie Blomkvist och AnnBritt Sandberg föredrar att disskutera storleken på sådana till sina "feka-hojar"

    Yes!

    SvaraRadera
  4. Hoppsan John! - Jag tror att vi, utan att förstå det själva, råkade trampa längst ut på spetsen på grabbarnas spritt nya Tennesee snake´s...
    BTW - Var finns Johan när man e sugen på battle!? =)

    SvaraRadera
  5. Vi måste skaffa ett filter för att slippa allt spam.
    Om John och Micke slutade stoppa bitarna i munnen kanske era mammor skulle låta er leka med riktigt lego och inte duplo!

    SvaraRadera
  6. ALLA vet ju att åka hoj är mer fitta än kuk.

    MVH Mr Spam "enlarge your penis" småland.

    SvaraRadera
  7. Om målsägarna inte stoppade bitarna i stjärten, så skulle ni nog få leka med BÅDE Duplo och Lego därhemma... HAHAHAHA!!!

    SvaraRadera