måndag 10 maj 2010

Go-Getters 8 Maj,lirar sliiiiiide...

6 kommentarer:

  1. Exalterad som en tonårsbrud i "Idol" publiken älgade man ju fram å mös när det vankades slideguitarr, denna gudagåva.

    SvaraRadera
  2. Nu e ja avis! - Tänk att en del har tid att gå ut o dansa...Hoppas och antar att det va kul!

    SvaraRadera
  3. Robin kan han, jag skrek KUKEN STÅR och fick skäll av nån biker-tattares Thai-brud för att jag var oförskämd sist jag såg dom. Jag hade kul tills det svartnade och då hade dom inte slutat spela..

    SvaraRadera
  4. Själv har jag ont i armbågar/knän/bula i huvvet efter att en amatör inte kunde skilja på wrecking å boxning så jag äntrade golvet pga viss alkoholrelaterad instabilitet.
    När jag sedan skulle tala ungdomen "till rätta" så kom en kille från klubben Ordningsvakt å sa hej.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Sa han hej iallafall? I uppsala har dom inte vett till att presentera sig ordentligt äns.

    SvaraRadera